تیم برتر

تیم برتر
رئال مادرید 11 بارسلونا 3

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مورینیو به دنبال خلاقیت بیشتر در خط هافبک تیمش است و برنامه ریزی برای فصل بعد را هم آغاز کرده است . او از مثلث هجومی با 118 گل کریستیانو ، هیگوائین و بنزما خیلی راضی است اما اعتقاد دارد که در فاز خلاقیت ، به جز اوزیل گزینه دیگری ندارد . از کاکا نمی توان انتظار چندانی داشت . در حقیقت بسیاری معتقدند که بازیکن برزیلی در نهایت به پی اس جی ملحق می شود . بدین ترتیب مورینوی در بازار به دنبال بازیکن است و یکی از گزینه هایی که خوش درخشیده است ، داوید سیلواست .
هافبک منچستر سیتی که در لیست دل بوسکه ، جایش را تثبیت کرده توانسته که نظر مثبت مربی پرتغالی را جلب کند . مورینیو عملکرد این بازیکن را در لیگ انگلیس تحت نظر داشته و از پیشرفتش کاملا رضایت دارد .
در حقیقت اطرافیان سیلوا خبر داده اند که یکی از طرف رئال اخیرا در مورد شرایط بازیکن جویا شده و پرسیده که آیا خود بازیکن راضی به مذاکره است یا نه . نباید فراموش کرد که روابط رئال و سیتی فوق العاده است ، به حدی که پارسال این دو باشگاه در مورد پیوستن آگرو به سیتی ، کاملا با یکدیگر به توافق رسیدند تا با توجه به کنار کشیدن رئال ، سرجیو به لیگ انگلیس برود . دو سال پیش هم سیلوا می توانست به رئال بپیوندد اما مورینیو خودش جلوی این انتقال را گرفت .
در تابستان 2010 ، رئال مادرید مذاکراتی با والنسیا صورت داد و حتی توافقات حاصل شد . اما در نهایت این انتقال به خاطر نظر مورینیو محقق نشد . مربی می خواست که دی ماریا که یک بال است ، کاروالیو در خط دفاع ، خدیرا به عنوان یک هافبک جنگنده و اوزیل به عنوان یک بازیکن تکنیکی بهره ببرد .
اما مورینیو ، از روند سیلوا در لیگ انگلیس راضی است . این بازیکن در 26 سالگی ، خود را به عنوان بازیکنی تکنیکی با دید بالا مطرح کرده است . حضور بازیکن اهل قناری در رئال باعث خواهد شد که اوزیل زیاد هم بی خیال نباشد و از سویی پروژه اسپانیایی شدن فلورنتینو هم به ثمر می نشیند . سیلوا که چندین روز در جزایر قناری استراحت کرده ، منتظر خبر از سوی رئال است .

بهترین پاس گل دهنده در لیگ انگلیس
سیلوا بهترین آمار را در زمینه پاس گل در لیگ انگلیس داشت . امسال 15 پاس گل داد ، در حالی که اوزیل با 17 پاس گل ، بهترین آمار را در لالیگا داشت . جالب است که ماتا و اکوادور با 13 و آدبایور با 11 پاس گل ، دیگر نفرات در این رده بندی بودند .


منبع : http://ikercasillas.rozblog.com]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, توسط randy
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :